Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Ahad, 7 Februari 2010

macam2 hal la dalam dunia nie...

بسم الله الرحمن الرحيم
salam, kpd bro bujang senang, ayat bismillah diatas tu ana copy dari blog bro...mohon izin ye...maaf banyak2...klu x diizinkan jga....tlg kasi tau la no...
(ceh dah copy baru minta ijin)
entry kali nie aku nak cite sikit masa aku menjengok ke blog sedara "ADA BERANI KE"... aku terbaca satu posting dia pasai dialog Rasulullah dgn iblis....sampai ja soalan yg keenam(6) aku baca, aku beqenti sat,,, aku ulang2 baca(dok gelak jgak ) dlm hati dan di luaq hati...nak tau pasai pa? baca la di bawah tu:
soalan Nabi ke 16 - "Siapakah orang yang paling engkau lebih suka?"

Jawab Iblis - "Lelaki dan perempuan yang tidak mencukur atau mencabut bulu ketiak atau bulu ari-ari(bulu kemaluan) selama 40 hari.Di situ lah hamba mengecilkan diri,bersarang,bergantung, berbuai seperti pijat pada bulu itu"
 ha ha ha ha ha....dan nak tau pasai pa aku gelak sgt/? jeng jeng jeng ......tequih aku teringat ada soqang hamba Allah yg aku  x knai la.... masa dia mandi di sebuah tempat peranginan di sebuah negeri...kebetulan aku pun berada  dekat dgn dia..aku ter ter ter nampak la di bawah ketiak dia tu....hutan belantara yg amat tebal....mcm hutan simpan arizona....punya la tebai....aku nampak sb masa dia nak mandi tu, dia x pakai baju dan dia angkat tangan dia ke ataih sb sejuk la kot...mna aku tau...sb aku tak tanya...keh keh keh...
 Bukan nak hina dia, cuma ya lah,,,,buat pengajaran kat aku la...jgn dok biaq jd iblis suka...Nau'zubillahi minzaalik...minta di jauh kan dari gangguan iblis dan syaitan laknatullah....
(x tau la yg kat bwh dia tu.....haqap2 dak lagu tu la kot no...?
 Kadang2 kita lupa hal2 yg mcm tu, maklum lah, kita nie insan yg serba kelemahan...kekurangan...

"A'uzubillahiminasysyaitonirrojiiim..."

Wallahu a'lam...

Tiada ulasan: