Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Isnin, 22 Februari 2010

internet terlembab malam nie...hampeh...



pa jadi aku tak tau la malam nie, lembab sungguh internet, nak potong pun sbelum nie laju gak, lagi pun cntrack setahun, hu hu hu hu...boriiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahgrrrrrr... close pc, kita kluaq minum dulu....

2 ulasan:

ijoks2009 berkata...

Salam syeikh,internet kat semenanjungpun kadang2 buat hal jugak,sy pernah kena 3hari slow mcm kura2.mmg cuti lah berblog 3 hari tu.
Internet kat Malaysia mmg slow,kalau negara Eropah 5mb tapi Malaysia bayar mahal tapi lembab .

Ibnu Rashid berkata...

betoi tu geng, mcm tu la ana dengaq, yuran laju ja dia sedut,,, ha ha ha,,
takbir..Allhuakbar..