Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Sabtu, 15 Ogos 2009

New saga...BLM...setahun jagung



<---- habis bungkang keta aku di kerjakan oleh mekanik eon servis nie.... umurnya baru setahun jagung... kerosakan mcm dah 10 tahu pakai...memang berkualiti barangan tempatan nie....











<--- nie antara part2 yang perlu diganti... 1st timer aku kena... pedal minyak rosak... kata mekanik tu...nasib ko la bang... barang malaysia ba nie.. aku sengeh2 ja la...








< ----- nie lg satu.... brek pad tinggal besi... makan habis disc...









<---- nie budak mekanik tengah tukar brek nie... bagus budak nie...maklum lah dulu dia penah sikul di sikul aku sekarang nie.. keh2..





<---- drame brek belakang buruk, sabah cakap bertagar habis... mcm 10 tahun punya usia dram nie..padahal baru setahun..aku rasa ganas mcm mna pun tuan punya keta guna,,, klu umur baru setahun..nda la smpai gini jadiannya...aku pun x paham... tp buat2 paham la...sb brg mesia kata kan..pasti kena ganti baru. nasib warenti 5 tahun.. habis aku suruh budak mekanik tu tukar semua.
baru tau...

Tiada ulasan: