Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Jumaat, 14 Ogos 2009

kembar seiras...



<----- sedar x sedar anak kembar ini sekarang sudah boleh berlari dan bercakap.... umur mereka sudah masuk 2 tahun. ketika gambar ini di ambil , umur mereka baru 3 bulan. anis humaira' dan kakak nya aisyah humaira'.....






<---- ini aku x pasti si adik ka si kakak, yg pasti ialah bapa nya,,, pon...hehehehehe..










<-----ini klu x slah aku adik .... anis.







<---- yg ni aku pasti lah... anis dan aisyah... keh2,









<-----aisyah ..... si comel...dgn tudungnya...sejuuuuk mata memandang... rindu aku kat dorang nie, maklum lah...paklong dorang dok bedrjauhan ....is is is is,,,,,




.

Tiada ulasan: