Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Khamis, 3 Jun 2010

Ceramah Pas Putatan

Salam,
 Baru2 nie Dato' Mahfuz Omar mai ke kk, sempat jugak dia beri ceramah kat Hayati villa, qamai yg hadir pada malam tu, mmg di luaq jangkaan jgak la. Dlm ceramah tu, beliau buat satu rumusan iaitu dari bulan 3 hingga bulan 5 2010 lepas, BN  telah membuat beberapa keputusan  dan qeja yang amat2 bodoh dan sampai ke tahap siling dah katanya, isu yg pertama ialah isu APCO, di mna Bn telah membelanjakan (upah) untuk APCO sebanyak RM77juta (gila Babi, babi pun x gila mcm tu), kerja 1 APCO nie ialah menjadi syarikat rundingan untuk memulihkan  semula hubungan antara kerajaan malaysia dgn kerajaan Amerika syarikat. yg retak.hahahahaha...jd orang tengah la.. kerja yang ke-2 APCO nie ialah  mencari jalan supaya rakyat 1 mesia nie kembali menyokong BN yang selama ini sema  rakyat 1 mesia menyokong PR, jd APCOkoko di lantik oleh BN untuk membuat kajian supaya rakyat 1 mesia kembali menyokong BN..(gila). Kerajaan BN dan APCO telah membuat satu  perjanjian iaitu kerajaan BN dgn APCO ni ialah mana2 warga 1mesia atau mana2 parti politk atau mana2 individu tidak boleh membawa syarikat APCO nie ke mna2 mahkamah di mesia nie.. jika ada yang melanggar perjanjian tersebut, Syarikat APCO nie akan saman kerajaan 1mesia dan akan di bawa ke mahkamah antarabangsa....(lagi gila babi). untuk kerja2 ini jugak , kerajaan BN mesti menyerahkan semua dokumen2 tentang rakyat 1mesia kepada meraka dan semua rahsia kerajaan kepada meraka...gila...memng gila... sedangkan kita rakyat 1mesia sendiri klu ada yg pecah rahsia kerajaan., wajib kena ISA...mcm akta di kenakan...w/pun untukkebaikan rakyat jelata. tapi kepada APCO senang2 ja depa dapat maklumat tentang kita semua rakyat 1mesia....
 Isu yang ke-2 ialah penyerahan blok L dan Blok M kepada kerajaan Brunai DS...bodo+gila babi BN nie... nilai  2 blok tu ialah RM360 juta....mak ai... gila babi...betapa cerdik nya kerajaan Brunai DS berbanding kerajaan BN 1 mesia nie....alasan nya mudah...kawasan bertindih....kenapa x bawa isu ni ke mahkamah tribunal antarabangsa? kenapa ambil jln mudah? konon nya mesia ambil limbang... limbang ada minyak ka? huhuuhuhu...tahap siling dah nie otak kerajaan BN koko ne...dulu masa kes pulau batu putih mata, kerajaan Bn sanggup bawa kes ini ke mahkamah tribunal antarabangsa, itu pun depa buat main2 ja..bodo+gila babi...kalah di sebb kan x bersungguh2 buat kajian....kerajaan yang dah penat dan tenat dan parah...sebab makan mengtekedaqah duit rakyat, rasuah banyak sangat....tahap siling....last dah nie..
-->.woi oqang2 umnokokoupko...hampa dok tunggu apa lagi....Lailahaillallaaaah.
 Isu yang ke -3. kelulusan judi bola sepak pulaaaaaaaaaaaaak....ish ish ish  awat la yang bodo tahap bangang kerajaan BNumnokokoapco nie ....ish ishish...yang meluluskan tu bangsa melayu yg beragama islam pulak tu...gila ka pa hampa nie BN? nak kena lakna dah nie dgn Allah Ta'la nie aku qasa....x lama dah nie..Takbiiiiiir Allahuakbar.
 Dan ada lagi beberapa isu yang tahap siling dh yg dibuat oleh kerajaan gila iatu kerajaan BN...
sekian la sudah, terimakasih kerajaan APCO....yahudi laknatullah...a'laihim.

Tiada ulasan: