Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Jumaat, 30 Oktober 2009

Hari nie aku letih

Bismillahirrohmanirrohiim......

Awat hari nie letih sangat tak tau.... badan2 ghasa lemah ja.... balik sekolah... terus ke kk... solat jumaat kat masjid negeri... biasanya aku sembahyang jumaat kat masjid bandaraya ja... tapi hari nie terpaksa lah pi kk sebab nak jumpa 1 kawan dari johot... dia nak cek out tengahari nie.. balik johot .. flig pukui 3.30... so bilik dia aku yang ejaih masuk... so aku jgak la kena ejaih keluaq...
 sampai di kk, aku terus ke bilik mba tu... di api2 cnter.. mandi jap...panas.. teghuih ke msjid...tengok jam ..dah pukui 12.38...sampai sana, tok khatib dok baca khutbah lagi... lega ghasa.... nasib sempat jgak..sama2 smbahyang jumaat.... klu x klu.... hehehehehe..
 Selesai solat, terus jumpa si kawan td... dia baik punya dok syoru di rstoran aeiza sebelah apartmen ru.. dia x smbahyang la..sb dia bleh jama' ...aku pun join syoru sama la...aaaaaaaaarrrgh.... kenyang. Alhamdulillah. bual sat dgn dia smbei puih2, kami beredaq la ke bilik... dah siap semua... cekout p yang patut..bayaq pa yang patut kat tuan punya apartment tu... kami pun brsalaman, dia ke tempat teksi..ke epot..aku pun cunggit la blik umah... badan dok letih dah, peghot pun dah mcm ulaq sawa batek, x lencong2 dah la.. blik umh trus..
 Sampai umah . buka semua apa yang patut... psng laktop...dengaq2 mengaji sikit ... bom teghuih...sedaq2 bin taghek kaki ja...bangkit2 asaq2... tu haih ... pkui 5 sengah dah... kelangkabut la bangkit pi sembahyang asaq. nasib dan jgak... elok2 15 mnit lagi...lepaih tu..magrib la pulak...badan dok letih lagi..awat tak tau...ubat segala mcm ubat kuat dah makan, mcm x dak kesan... haghu bighu ...sungguh. selesai mandi ... solat magrib, wirid pa sikit, bini pulak ajak kluaq makan..dah lama x makan bersama di luaq...he he he he.. sungguh gak...lama jgak tu.. maklum la... sebooook mnjang..haghi2 balik umah lewat malam... caghi makan la konon.. pa lagi siap2 cunggit la kami dua naik moto piuuu pi makan di IP... tempat rahsia la..keh keh keh..
  ngap3... selesai ngap... balik umah... bini pulak pi buat OT...aku la dok soghang2 di umah, pa lagi buka lktop..layan tenet la...sambei2 taip blog nie la... nie tengah dok meghapu la nie..
ok sekian ,,, bini dah balik... ready... go to...
Asalamua'laikum...

Tiada ulasan: