Pengikut

Bendera Negeri Sabah

Bendera Negeri Sabah

Mengenai Saya

Foto saya
Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia
Sentiasa Berjuang ke jalan Allah dengan penuh semangat juang yang tinggi

kereta sewa pandu

Khamis, 12 Mac 2009

Ziarah di hospital Likas

Assalamua'laikum,
ini adalah gambar beramai2 di hadapan pintu wad kcemasan di hospital Likas.




Hari ahad malam isnin, aku di hubungi oleh seorang rakan dari hospital Likas mengatakan ada seorang rakannya dari kelantan meninggal dunia. aku bergegas ke sana dengan segera. tiba di sana ramai rakan2 yang lain sudah sampai dan berada di dalam wad kecemasan yang menyimpan mayat rakan yang baru meninggal tersebut.
Aku tidak sempat melihat mayat tersebut kerana ketika itu seorang pegawai hospital mengarahkan semua tetamu keluar.
Di luar, aku dapatkan maklumat dari rakan td. dia manyatakan arwah meninggal disebabkan astma.

sebahagian yang hadir di wad kecemasan pada malam itu. antaranya : Guru besar sk kitobu Cikgu As'ad, M.fariz,Azman, Fatah, mahari dan beberapa rakan yang lain yang tak ingat nama mereka.

Tiada ulasan: